TV

Kategori: Allmänt

Har haft en riktig TV-kväll här hemma. Började titta på Ung och bortskämd för några dagar sen på svtplay och tycker att det är både fascinerande och motbjudande på samma gång. Jag kan liksom inte fatta hur föräldrar tänker som ger sina ungdomar 10 lax i månaden att bränna på oviktiga saker som kläder och smink?! WTF!
En kille är liksom lika gammal som mig och hans pappa brer hans mackor!? Man ba wööööött?
 
Men, men det är kul att se att vissa av ungdomarna börjar förändras till det bättre. Det ger mig hopp om mänskligheten.
Någon som inte ger mig hopp om mänskligheten är fan Gunilla i Hollywoodfruar, vilken vidrig människa! Hon verkar ju helt pajad i huvudet. Bär omkring på sin katt mitt i LA utan koppel eller halsband och snubblar runt och spottar och fräser på folk. Hata.
 

Kommentarer


Lämna lite kärlek och socker här:

Follow @moollymay