Situationen

Kategori: Allmänt

Tjenare blöggen!
Såhär ser läget ut när det gäller min kursbok:
 
 
fortsättning följer...
Nu över till något lite roligare eftersom jag känner att jag behöver ta en liten paus från alla budgetar och kalkyler ett tag. Jag har införskaffat några sånna här:
 
 
...som jag tänkte pröva nu på en gång. Var stört länge sen jag gjorde något med mitt hår överhuvudtaget, klippte det för exakt ett år sedan och har haft samma färg ett ex antal år nu så vill pröva nått nytt. Klippa sig känns lite drastiskt då jag ena dagen känner mig sjukt sugen på lugg/page/whatever och vaknar upp morgonen efter och ÄR SÅ GLAD att jag inte klippte det igår. Det är mycket röda toner i som jag vill ha, typ koppar-ish. Chocolate brownie liksooooom... vem kan motstå? Hääh
 
Lägger upp bild på hur det blev senare (men bara om det blir bra!)
 

Kommentarer


Lämna lite kärlek och socker här:

Follow @moollymay