Sunday sunny sunday

Kategori: Allmänt

Söndagmorgon och jag vaknar "tidigt" eftersom klockan har gått tillbaka en timma i natt. Underbart! Jag älskar vintertid... hehe.
Så nu ska jag passa på att gå iväg till affären och köpa diskmedel till maskinen så jag kan köra första rundan med den idag. Sen tänkte jag passa på att baka vaniljbullar med K-aiden. Myssöndag helt enkelt.
 
En mindre kul sak var att August kom hem i natt efter konserten och hans mobil hade blivit snodd när han satt och väntade på tuben... VAFAN. Jag vet inte om ni läst om det, men de här "nya" ficktjuvarna börjar oftast prata med sina offer om t.ex fotboll eller nått annat kul bara för att kunna komma nära och gräva ner sin smutsiga händer i dina jackfickor. Exakt det hade hänt August.
Nu har det hänt tre stycken jag känner och jag blir så jävla arg!!! Så idag blir det polisanmälning och massa sånt jobbigt skit.

Kommentarer


Lämna lite kärlek och socker här:

Follow @moollymay