Trög tisdag

Kategori: Allmänt

Oj vad förbannad jag var imorse när jag vaknade, hahah det var som att vakna av en bitchslap. Fast istället var det en jävla slagborr som lät som att den var påväg in genom sovrumsväggen. WTF.
Har suttit och pluggat hela dagen och det går så seeeeeegt. Har jobbat med en räkneuppgift i typ 3 timmar för jag har någon slags sifferdyslexi känns det som. Fattar ingenting när det gäller matte så måste läsa om och provräkna typ 68 gånger.
Så nu har jag skickat in ett svar som jag inte ens tror är rätt... Men så är det. Då får det fan vara fel känner jag.
Visste att det skulle bli krångel när vi kom till den här delen i företagsekonomi... Kalkylering. Blä.
 
Jag är sjukt sugen på att baka någonting eller laga en riktigt god middag till ikväll när August kommer hem. Fantasin är väl inte på topp bara så ska kolla om jag hittar nått jag är sugen på i affären sen, ska gå och hämta ut min hälsoväst som har kommit! Wey!
Lön idag också! Wey!

Kommentarer


Lämna lite kärlek och socker här:

Follow @moollymay