Ljuvliga måndag

Kategori: Allmänt

Idag hade jag en heldag med min skånska tös Matilda. Vi bestämde oss för att mötas vid Stadsteatern som skulle ha utförsäljning av sina kostymer. När vi kom dit så var det helt utplockat (typ bara randiga finskjortor kvar) så vi bestämde oss snabbt för att dra vidare, det blev ikea.
 
Det är något konstigt som händer med mig när jag kommer in genom snurrdörrarna på ikea. Det luktar kanelbulle, det är massa färgglada grejer överallt och jag blir helt glad i hela ansiktet:  :)))
Sköna härliga shoppingberoendekänsla! ikea vet verkligen hur dom ska få en hooked från första stund.
 
Hade inget speciellt jag skulle handla idag så det blev lite snygga kort gjorda av Matt Dinniman för ikea. Upp på väggen mä er!
 

Kommentarer


Lämna lite kärlek och socker här:

Follow @moollymay