Lägesrapport

Kategori: Allmänt

Wow. Dom har rest upp värsta ställningen här utanför och håller på att byta fasaden på hela fastigheten... Ja, det känns som att jag håller på att bli döv. Jag kan inte lyssna på musik, tv eller duscha utan att det känns som att någon glor på en så då blir det väl till att plugga. KUL!
 
Idag mår jag bättre, så ikväll ska jag och August iväg och käka ramen. Coolt! Jag har liksom aldrig käkat riktig ramen nudelsoppa förut, så det ska bli spännande. Hoppas det är gött och att man kan välja till massa goda tillbehör. Woooouuuoo.

Kommentarer

  • Zandras Nya Dagbok säger:

    Vilken fin blogg du hade! :)

    Svar: Tack så mycket fina! :)
    malin

    2012-09-24 | 21:16:09
    Bloggadress: http://zandrasnyadagbok.blogg.se

Lämna lite kärlek och socker här:

Follow @moollymay