Hälsoväst

Kategori: Allmänt

Jag är rätt lång, inte jättelång men tillräckligt för att ha skaffat mig en riktigt dålig hållning. Jag är 22 år och kan fortfarande inte gå i klackar. Detta eftersom jag känner mig som 2,20 då och som världens rangligaste, klumpigaste tjej.

Jag står ju väldigt mycket på jobbet och sjunker lätt ihop under dagen, folk säger alltid "MEN STRÄCK PÅ DÄ!" och jag har verkligen försökt sträcka på mig men det gåååååår inte när man inte har några ryggmuskler.
Därför har jag nu tänkt införskaffa en sån här:
 
 
Är det någon av er kära läsare som har testat? Eller känner någon som har?
Hittills verkar det jag läst om den hittills vara väldigt positivt och man ska tydligen känna av en skillnad redan efter några veckor... Västen hjälper ju typ till att sträcka ut bröstet och på så sätt får man även bättre andning.
Hm.. dyr men värt?

Kommentarer


Lämna lite kärlek och socker här:

Follow @moollymay