5 Snabba

Kategori: Allmänt

När ingen ser eller hör mig... går jag runt och pratar engelska med mig själv som om jag vore med i en hollywoodfilm. Antingen det eller så utforskar jag hur många olika fis-och rapljud jag kan.
Jag går aldrig hemifrån utan... min iphone som har gjort mig helt galet beroende av att veta vad folk gör 24/7 och mina hemnycklar, därför... det skulle bara bli jobbigt.
Min blogg heter som den gör för att jag... tycker om boken Shanghai Baby och tyckte att "jatammefan vad coolt att ha med baby i namnet!" Inte alls fjortis. Nej.
Om jag vågade skulle jag... spela poker på nätet.
Om tio år kommer jag att... jobba med något jag älskar och ha framtiden säkrad med några mille på banken. Viktigast är att jag har min frihet, att jag inte känner mig låst någonstans.

Kommentarer

  • Sofie säger:

    sv: Ja!! Den var sjukt äcklig. Jag hade en till stor spindel i sovrummet. Det la jag ett glas över och sedan fick min sambo ta bort den när han kom hem!

    2012-09-06 | 21:15:02
    Bloggadress: http://leijonberg.blogg.se

Lämna lite kärlek och socker här:

Follow @moollymay