Vilken färg?

Kategori: Allmänt

Jag har läääänge funderat på att köpa en KitchenAid köksmaskin men har velat fram och tillbaka (ja, dom är ju inte direkt billiga!). Älskar att baka och fixa och jag vet att jag skulle baka ännu mer än vad jag gör idag och speciellt massa olika bröd om jag hade en...
Nu har jag fått erbjudande om att köpa en KitchenAid med 20% rabatt och HUR glad blev inte jag då?!? :)))
Tänkte slå till när jag får min nästa lön men nu är ju den stora frågan VILKEN FÄRG?
Här är mina personliga favoriter:
 
Vilken färg skulle ni ha valt?

Kommentarer

  • Skit I det du säger:

    den ljusblåa hade jag tagit! älskar blått och rosa :D

    Svar: Nu är det två stycken som röstat på den och den har varit min favvo från början så det blir nog den asså... :)
    malin

    2012-10-02 | 18:03:46
    Bloggadress: http://dextras.blogg.se/
  • NinaCrown säger:

    Jag röstar på den mintfärgade ^^ Den ser sötast ut enligt mig

    Svar: Ja, och den kan liksom passa in i vilket kök som helst, brandgul och blå är ju lite svårare. Mint har varit favvo sen början så det blir nog den :)
    malin

    2012-10-02 | 18:06:03
    Bloggadress: http://ninacrown.wordpress.com/

Lämna lite kärlek och socker här:

Follow @moollymay