The Witcher 2

Kategori: Allmänt

Jag har köpt ett nytt tv-spel... The Witcher II och det verkar huuuuur ballt som helst. Synd bara att jag knappt hunnit spela nånting eftersom det har varit så mycket jobb och plugg på senaste tiden. Men så fort jag får lite tid över ska jag fortsätta kötta.
Det är skönt att ha en ultranördig pojkvän också för om jag kör fast nångång (OM) så kan han hoppa in lite snabbt och vips så är allt frid och fröjd igen. Hihehehe
 
Anyhow. För den som är intresserad så är man en skitcool karaktär som heter Geralt, och han är såhära en witcher med silverhår och dom såhära har massa hokuspokus för sig så han kan typ döda folk med magi och meditera så han kan göra olika magiska drycker som han kan dricka. Såhära.
Har som sagt inte kommit så långt än men det verkar fett!
Nån som har spelat?
 
 
 
 
 

Kommentarer


Lämna lite kärlek och socker här:

Follow @moollymay