Middagstips

Kategori: Allmänt

Stängde på jobbet idag och var skithungrig (varför är jag plötsligt så jävla hungrig hela tiden?!), ringer min tjeeeeera pöjk när jag står inne i affären (tänkte köpa choklad) och frågar om han lagat middag.
Nej säger han och då var han plötsligt inte min kära pöjk längre... HAPP tänkte jag, då blire väl korv me brö ikväll då... Greppade ett paket grillkorv, två dubbelnougat och en twix och stampade iväg till kassan.
Killen i kassan: Grillning?
Jag: ... va?
Killen: Ska du grilla?
Jag: Eeeeh heheheh nä inte direkt, jag är bara skithungrig.
Kastar en snabb blick på vad jag faktiskt handlat. Ser ju helt sjukt ut! Korv med choklad. Var är pommesen? Ketchupen? Brödet? Om en 5-åring fått bestämma middagen hade det sett ut sådär... KORV MED CHOKLAD.
Gött.

 
 
P.S Jag hade korvbröd hemma ok?

Kommentarer


Lämna lite kärlek och socker här:

Follow @moollymay