Helg

Kategori: Allmänt

Vilken mysig helg jag har haft!
I fredags när jag kom hem från jobbet satt det fyra halvnakna män vid köksbordet. CHOCK! Men det var bara August som hade bjudit hem några polare på middag. Vi käkade fläsklägg med rotmos och jag drack massa rödvin, så på lördagen när jag skulle jobba några timmar var jag heeeeelt övertrött. Drack svinmycket kaffe men inget hände. Hade grava svårigheter att hålla ögonen öppna...Så istället för att gå på bio på kvällen som jag och August planerat så gick vi och köpte en grillad kyckling, baguette och potatissallad med massa goda ostar och grejer och tittade på film hemma istället.
 
Vi såg Snow White and the Huntsman och den var bättre än jag trodde, allting var frid och fröjd tills det kommer en scen där Kristen Stewart ska hålla något slags tal och både jag och August sitter och skäms i soffan för hon har NOLL inlevelse och samma ansiktsuttryck heeeeela tiden + en slags målbrottsröst och allting var bara så oerhört PINSAMT.
Asså jag förstår inte varför man vill ha med Kristen i sin film hon tillför ju ingen personlighet till sina roller whatsoever. Kaos.
 
 
Såhär såg hon ut typ hela filmen. Ibland log hon också. Men bara ibland.
P.S såhär kände jag mig hela lördagen efter rödvinsorgien. WIN!

Kommentarer

  • louisebiszczak♦ säger:

    ja är himla glad nu för att någon äntligen lyssnar på mig! :D

    2012-10-14 | 17:08:06
    Bloggadress: http://biszczis.blogg.se
  • Moa säger:

    Förstår inte heller varför de vill ha med henne..

    Svar: Nej, hon är helt galet dålig. Samma uttryck vare sig hon är skitglad eller skitsur.
    malin

    2012-10-14 | 21:38:34
    Bloggadress: http://lillagroda.blogg.se

Lämna lite kärlek och socker här:

Follow @moollymay