Äckligt

Kategori: Drömmar

Jag stod och fixade nånting i köket och helt plötsligt ser jag någonting grått pch hårigt i zinken... En jävla råtta!! Jag skriker på August som kommer direkt och den där jäveln börjar springa runt som en galning, stört snabb! Det visar sig att den kan öppna våran kyl och frys så där springer den in men jag försöker schasa ut den mot köksgolvet...
Den typ gömmer sig bakom disken, kastrullerna och massa stuff i nästan 20 min innan August äääntligen får tag i den och tar massa papper runt och kastar ut den genom fönstret. Den överelever fallet och två hundar på gården börjar leka med den...

Ok? Någon som drömt lika konstigt som jag inatt?

Kommentarer

  • linaah säger:

    fyfan va äckligt D;

    Svar: hahah eller hur! Hatar att drömma om såna jobbiga saker , men vaknar typ med andan i halsen :P
    malin

    2012-10-05 | 19:28:55
    Bloggadress: http://linaheve.devote.se

Lämna lite kärlek och socker här:

Follow @moollymay